Ochrana investic, rychlejší rozjetí eshopů

Jak vypadají „Call to action“ prvky u těch nejlepších eshopů?

Při nedávné analýze jednoho eshopu jsem vysvětloval, co to jsou CTA – Call to Action prvky. Aby se mi to příště lépe vysvětlovalo, mrknul jsem se na pár eshopů z ankety „ShopRoku“. Ačkoli by se mohlo zdát, že každý úspěšný eshop „musí mít“ call to action prvky, nebylo to úplně tak. Došel jsem k těmto zjištěním:

  1. Ne všechny úspěšné eshopy mají Call to action prvky
  2. Mnoho eshopů ale tuto možnost využívá
  3. U některých eshopů je docela problém říct zda to je CTA nebo prostě jen banner apod.
  4. Ne vždy zamýšlený CTA prvek opravdu splní svůj účel
  5. Někde roli CTA plní třeba slider/rotátor
  6. CTA se může objevit i ve formě vyskakovacího okna po nějaké době, kterou strávíte na stránce, nebo i před opuštěním stránky

Pro inspiraci jsem udělal několik screenshotů, na kterých jde vidět nejen CTA, ale i jiné techniky, např. využité USP.

Mým favoritem v použité CTA byli jednoznačně Parfums.cz

CTA-parfums

CTA-kytary CTA-onlineshop

CTA-maxikovyhracky CTA-matejovsky

CTA-kasa CTA-czc

CTA-elnino CTA-altisport

CTA-alza CTA-mall

svet-svitidel-CTA

Pomáháme s eShopy

  • Ochrana investic
  • Kontrola dodavetelů
  • Stavební dozor nad eShopy
  • Konzultace
  • SEO optimalizace

Co vám přinášíme ?

  • Podstatná úspora prostředků
  • Rychlelší rozjetí eShopů
  • Zisk za kratší dobu
  • Odtranění problému před spuštěním eShopu
  • Celková úspora času