Ochrana investic, rychlejší rozjetí eshopů

Místo dvou stovek platíte za provoz eshopu tisíce!

Opět se zamyslíme nad skutečnými náklady při provozu eshopu. Tentokráte jsem se podíval na ceník nejmenované firmy jejíž pronajímatelná verze eshopu stojí cca 200 Kč/měs, což je relativně dobrá cena pro „malinké“ internetové obchůdky.

Nicméně právě tito malí provozovatelé se budou snažit si všechno zařídit sami (od analýzy, přes vedení PPC kampaní, po linkbuilding apod.)

Buď se budou opravdu „plácat“ v nastaveních těchto systémů, udělají spoustu chyb a postupně se se systémy naučí pracovat (samozřejmě za cenu toho, že eshopy budou mít zpočátku neefektivní kampaně a proinvestuje se spousta peněz zbytečně) nebo si zajdou na pořádné školení.

Kolik stojí takové školení na různé aktivity, které budete v rámci eshopu potřebovat ?

Základy SEO, linkbuildingu, PPC, copywritingu apod. v rámci individuálního školení vycházejí na 30 000 Kč.

Pokud nechcete ztrácet čas, nabízí firmy i základnjí počáteční nastavení – to vás může vyjít na 20 000 Kč.

Tyto čísla jsou z ceníku nejmenovaného renomovaného výrobce eshopů.

Na ceny školení se můžeme posívat ale i k různým vzdělávacím / SEO agenturám :

  • 3500 Kč (H1: SEO pro webmastery)
  • 3950 Kč (H1 Seo pro začátečníky)
  • 3950 Kč (H1 Seo pro pokročilé)
  • 3950 Kč (H1 Linkbuilding)
  • 3950 Kč (H1 Google analytics 1)
  • 3950 Kč (H1 Google analytics 2)
  • 3950 Kč (H1 Copywritting)
  • 3950 Kč (H1 Internet marketing)
  • 3950 Kč (H1 Email marketing)

Kromě těchto školení jek dispozici spousta dalších : Mailchimp, WordPress, PR, remarketing aj.

Pokud se podíváte na nabídku jiných firem, ceny školení budou podobné….

Pomáháme s eShopy

  • Ochrana investic
  • Kontrola dodavetelů
  • Stavební dozor nad eShopy
  • Konzultace
  • SEO optimalizace

Co vám přinášíme ?

  • Podstatná úspora prostředků
  • Rychlelší rozjetí eShopů
  • Zisk za kratší dobu
  • Odtranění problému před spuštěním eShopu
  • Celková úspora času