Ochrana investic, rychlejší rozjetí eshopů

Jak díky titulku (ne)přijít o zákazníka ?

Na následujícím screenshotu lze krásně vidět, že Google vyhledal a předložil uživateli stejné produkty. Přesto se téměř každý produkt zobrazil ve výsledcích vyhledávání trochu jinak. Na to má vliv několik faktorů – především titulek webu. V závěsu za ním může ovlivnit výsledek vyhledávání ještě popis a několik dalších méně vyznamných faktorů.

V kolika bodech se výsledky vyhledávání odlišují a jak toho bylo docíleno ? Myslím, že na hlavní rozdíly lehce najdete. Pokud si chcete o titulcích a dalších parameterech počíst více, „vyšperkovat“ výsledky a udělat maximum pro to, abyste do vašeho e-shopu přitáhli zákazníky, žádejte o ebook s detailními informacemi.

Optimalizace eshopu -srovnání titulků

Optimalizace eshopu -srovnání titulků (klikněte pro zvětšení)

 

Pomáháme s eShopy

  • Ochrana investic
  • Kontrola dodavetelů
  • Stavební dozor nad eShopy
  • Konzultace
  • SEO optimalizace

Co vám přinášíme ?

  • Podstatná úspora prostředků
  • Rychlelší rozjetí eShopů
  • Zisk za kratší dobu
  • Odtranění problému před spuštěním eShopu
  • Celková úspora času