Ochrana investic, rychlejší rozjetí eshopů

Skutečné náklady na provoz eshopu

Pronájmy eshopů pořídíte za babku

Pronájem eShopu se dá pořídit od nějakých 150Kč/měs. Super! To je levnější než nějaký pořádný webhosting. Ideální pro rozjezd podnikání. Skvělé pro maminky na mateřské, které si chtějí přivydělat. Výborné pro studenty, kteří chtějí vkročit do světa online obchodu. Efektivní pro různé experimentování s netradičními výrobky a podobně.

Jenže pronájem zdaleka není všechno

Nízké ceny za pronájem eshopu jsou fajn, ale rozhodně to nejsou všechny náklady, o kterých musíte při provozu eshopu uvažovat. Zde je několik dalších položek, na které začínající podnikatelé moc nemyslí, nebo o nich vůbec netuší, přesto je zaručeně budou muset vynaložit. Takže po nastavení eshopu a vložení položek časem narazíte na nutnost vyřešit několik následujících akcí. Čím dříve je provedete, tím lépe. Rozhodně se zde nevyplatí otálet a počkat „až bude obchod něco vynášet“. On totiž ten eshop nemusí začít třeba vynášet nikdy, protože prostě nebyly provedeny potřebné akce (chyběly investice).

Analýza 2000 – 10000 Kč

Ať již budeme mluvit o SEO analýze, auditu stránek či jakékoli jiné analýze, většina podnikatelů vždy dojde k bodu kdy prostě potřebuje zjistit zda je v eshopu všechno v pořádku. Z praxe se dá říct zcela jednoznačně, že právě podnikatelé, kteří si vybrali to nejlevnější řešení, nemají s provozem eshopu žádné zkušenosti a mnoho věcí mají nastavených špatně. Dokonce tak, že obchod postě není možné na internetu najít. Mívají špatně navržené titulky, nadpisy, bloky dat, strukturu webu, nevědí jak používat klíčová slova, netuší k čemu html tagy slouží a jak je využít ve svůj prospěch. Teprve SEO konzultant jim následně ukáže, jak je nutné jednotlivé části webu nastavit, proč používat Google analytics, jak měřit konverze apod. No a v podstatě už v tu dobu je na to všechno trochu pozdě, protože nejefektivnější je stav, kdy se toto všechno nastaví ještě před oficiálním spuštěním eshopu.

Taková analýza vás může stát cca 2000 – 10000 Kč, záleží na její kvalitě, hloubce a firmě, která ji provádí …
Nezapomeňte, že to je pouze analýza. Zjištěné závady je nutno odstranit a provést patřičné kroky, které vás budou stát další peníze.
Naštěstí se dá těmto nákladům předejít, pokud zkonzultujete opravdu vše dopředu.

Linkbuilding ( získávání zpětných odkazů) – stovky nebo tisíce korun měsíčně?

Každý eshop potřebuje zpětné odkazy. Bez nich to prostě nejde. Jeden nebo dva odkazy ze stránek vašich známých vás nespasí. Chcete prodávat zboží ? Pak se potřebujete se ve výsledcích vyhledávání dostat nahoru… A k tomu potřebujete odkazy. Bez nich to prostě nejde. Připravte se na výdaje v řádech stovek i tisíců korun měsíčně. Přesnější ceny odkazů a jak se jejich cena stanovuje se dozvíte v tomto ebooku.

PPC kampaně taky „něco“ stojí

Mnohdy provozovatelé eshopů zjistí, že z vyhledávačů jim do eshopů moc lidí nechodí.  V mnoha případech lze ale dostat zákazníky do internetového obchodu díky PPC kampaním (pay per click reklama). V našich podmínkách se v podstatě budeme bavit především o Google AdWords a Seznam Skliku. Kolik zde investujete peněz záleží čistě na Vás. Je třeba propočítat, jak moc a kdy se tato forma reklamy vyplatí. Někdy je to důležitý zdroj návštěv a následných konverzí. Je třeba tento kanál vyzkoušet, analyzovat a přizpůsobit se. Nezapomeňte ale ani na Heuréku, která je také mnohdy výrazným zdrojem návštěv a potřebuje dobíjet kredit.

Školení – do vzdělání je nutné investovat

Jestli to myslíte s provozem eshopu seriózně, budete se muset vzdělávat. Naučit se základy PPC kampaní, Google analytics, psaní chytlavých textů apod. Samozřejmě to můžete nechat profesionálům, ale bude vás to stát mnohem více. Tendence menších provozovatelů internetu je udělat si toho co nejvíce vlastními silami. K tomu potřebujete základní principy znát, tudíž – školení je nezbytné.
Na kolik vás jednotlivá školení vyjdou najdete v ebooku.

Rozšířené funkce a nájem eshopu je trojnásobně zvýší

Zcela běžným obchodním modelem je určitá funkčnost eshopů v základní (nízké) ceně a veškerá rozšíření za příplatek. Stačí když si k základu přiberete třeba netradiční způsob platby (např. +50 Kč), email newslettery (+60 Kč), varianty zboží (+100Kč), množstevní slevy (90Kč) a najednou je pronájem eshopu dvakrát, třikrát dražší!

Chcete být originální ? Šáhněte si do kapsy pro 10 000 – 20 000 Kč …

Většina eshopů nabízí možnost zvolit si určitou grafickou šablonu. Pokud ale chcete mít výrazný obchod, který si budou lidi pamatovat, pak se bez nakódování vlastní grafické šablony neobejdete. Práce grafika se bude pohybovat nejspíše od  10 000 Kč nahoru …

To máte kampaně, linkbuilding, školení, analýzy, konzultace

Pomáháme s eShopy

  • Ochrana investic
  • Kontrola dodavetelů
  • Stavební dozor nad eShopy
  • Konzultace
  • SEO optimalizace

Co vám přinášíme ?

  • Podstatná úspora prostředků
  • Rychlelší rozjetí eShopů
  • Zisk za kratší dobu
  • Odtranění problému před spuštěním eShopu
  • Celková úspora času